зв язок прикметників з іменниками 3 клас

Зв’язок прикметників з іменниками. Мета: поглиблювати знання учнів про прикметник як частину мови, його значення у мовленні, зв’язок з іменником; формувати вміння вживати прикметники в усному і писемному мовленні; розвивати чуття мови, культуру мовлення; виховувати любов до рідного слова. Хід уроку. I. Організаційний момент.


Инфоурок › Начальные классы ›Конспекты›Зв'язок іменників з прикметниками (урок української мови в 3 класі). Зв'язок іменників з прикметниками (урок української мови в 3 класі). Скачать материал. библиотека материалов. Добавить в избранное. Урок української мови в 3 класі. Тема. Вправи на встановлення зв'язку прикметників з іменниками. Доповнення тексту прикметниками. Мета уроку: вчити учнів до іменників підбирати прикметники, розвивати уміння робити висновки та узагальнення; збагачувати словниковий запас; розвивати творчі здібності молодших школярів; виховувати дбайливе ставленн.


Автор: Ласкава Ганна Василівна Навчальний заклад: Авангардська середня загальноосвітня школа ТЕМА: «Зв’язок прикметників з іменниками» Мета: поглибити знання учнів про прикметник як частину мови; формувати вміння встановлювати зв’язок прикметників з іменниками ; вдосконалювати вміння розрізняти прикметники серед інших частин мови; розвивати і збагачувати словниковий запас, образне мислення та зв’язне мовлення, вміння редагувати текст; виховувати любов до Батьківщини, дбайливе ставлення до природи . Конспекти уроків української мови 3 клас Усі уроки початкова школа Файли. Зв’язок прикметників з іменниками (3 клас. Українська мова).


Вправи на встановлення зв'язку прикметників з іменниками - подано розгорнуті конспекти уроків з української мови 3 клас - запропоновано зразки бесід під час вивчення нового матеріалу, опорні схеми, таблиці, малюнки; різні види роботи над мовним матеріалом, правилами; каліграфічні хвилинки, творчі завдання, різноманітний цікавий та ігровий матеріал. Мета. Допомогти учням засвоїти матеріал про зв’язок прикметників з іменниками. Вдосконалювати вміння розрізняти прикметники серед інших частин мови. Обладнання. Малюнок історичного пам’ятника Золоті ворота в Києві. Хід уроку. I. Організація класу. II. Актуалізація опорних знань учнів.


Тема. Зв’язок прикметників з іменниками. Мета. Вдосконалювати вміння розрізняти прикметники серед інших частин мови. Продовжувати формувати вміння встановлювати зв’язок прикметників з іменниками. Розвивати мовлення, увагу. Виховувати бережне ставлення до природи. Обладнання: ілюстрації, картки, аудіозапис Мендельсона «Весняна пісня». Хід уроку. І. Організація класу. Сядьте зручно, посміхніться і на мене подивіться. Пригадаємо девіз уроку. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. - Сьогодні наш урок незвичайний. До нас завітає чарівна гостя. Хто вона, Ви дізнаєтесь, відгадавши загадку. Привітанням .


Конспект компетентнісно-орієнтованого уроку з української мови у 3 класі. Мета такого уроку - поглибити знання учнів про зв’язок прикметників з іменником, розвивати вміння встановлювати взаємозв’язки між прикметниками та іменниками, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати пізнавальну активність, інтерес до теми.


№068 - Встановлюємо зв’язок прикметників з іменниками. Перед завантаженням матеріалу познайомтесь з правилами використання - >>Читати тут<< Для отримання даного матеріалу натисніть клавішу "Завантажити матеріал" котра знаходиться внизу сторінки. Нова українська школа - vsimpptx.com. «____»_20___ року. Конспект уроку української мови за навчально-методичним комплектом К.І.Пономарьової (підручник «Українська мова та читання» для 3 класу у 2-х частинах; зошит «Я дружу зі словом», зошит з розвитку мовлення «Малюю словом», зошит «Мої досягнення» - діагностичні роботи)..


Зв'язок прикметників з іменниками. Спиши іменники, додаючи до них прикметники за питаннями та за змістом.На що вказують ці прикметники? На смак За кольором редька (яка?) гірка чорна, біла помідор (який?) лимон (який?) . Випиши сполучення іменників з прикметниками, ставлячи у дужках питання до прикметників. Прочитай.Яку картину ти уявив, читаючи вірш? Які слова допомогли її уявити? . Вашуленко М.С., Мельничайко О.І. Рідна мова 3 клас, Ч.2. Надіслано читачами з інтернет-сайту. Вся українська мова онлайн, конспекти з української мови, календарне планування уроків, реферати української мови, домашнє завдання питання та відповіді.


Використання інтерактивних вправ на уроках в 3 класі. Інтерактивна вправа Зв'язок прикметників з іменниками". Інтерактивна вправа "Відгадай прикметник за закінченнями". Інтерактивна вправа "Заборонений прикметник". Comments. Sign in|Recent Site Activity|Report Abuse|Print Page|Powered By Google Sites.


Урок української мови в 3 класі. Тема. Вправи на встановлення зв'язку прикметників з іменниками. Доповнення тексту прикметниками. Мета уроку: вчити учнів до іменників підбирати прикметники, розвивати уміння робити висновки та узагальнення; збагачувати словниковий запас; розвивати творчі здібності молодших школярів; виховувати дбайливе ставлення до природи. Методично-дидактичне забезпечення: таблиці, вислів аутотренінгу, завдання для роботи в парах і в групах, малюнок підсніжника. Хід уроку: І. Організаційний момент. Вчитель. Доброго дня! Сьогодні до нас на урок завітали гості. Тож давайте.


Зв’язок прикметників з іменниками в реченнях. Урок української мови в 3 класі. (35.2 Kb) ] 01.03.2016, 18:28 (35.2 Kb) ] 01.03.2016, 18:28 -. 1. Доброго вечора. Поясніть, будь ласка, згідно методики оцінювання контрольних робіт з математики в початкових класах.(4 клас) Якою помилкою вважається помилка допущена в записі множення в стовпчик типу 140*5=700. Учень записав 5 під нулем(вчитель виправила, що треба було записати під 4), хоча результат правильний. Оцінка 9. за контрольну роботу.(Хоча ця помилка була в додатковому завданні) І чи вважається це за помилку?


Тема: Встановлення зв'язку прикметників з іменниками. Мета: Допомогти учням встановлювати зв'язок між прикметниками та іменниками, вчити розрізняти прикметники серед інших частин мови; Розвивати логічне мислення учнів, спостережливість, увагу, збагачувати словниковий запас школярів, розвивати зв'язне мовлення, вміння всюди знаходити можливості; Виховувати інтерес до вивчення української мови, любов і бережне ставлення до культурної спадщини свого народу. Обладнання: таблиця «Зв'язок прикметників з іменниками», фотоілюстрації «Золоті ворота», відеозапис «Золоті ворота». Тип .


Зв’язок прикметників з іменниками. Вправи на встановлення зв'язку прикметників з іменниками. Робота зі словниковими словами Київ, лелека, криниця. Опубліковано: Наталья Ткаченко Нд, 2016-10-02 08:37. Мета: повторити і закріпити набуті учнями знання про прикметник; допомогти засвоїти матеріал про зв'язок прикметників з іменниками; вдосконалювати вміння розрізняти прикметники серед інших частин мови; Автор: невідомий.


3 клас. Очікувані результати навчання. Індекс результату. встановлює граматичний зв’язок прикметників з іменниками за допомогою питань; [3 МОВ 4.1]. МОВ4. вживає прикметники у власних висловленнях з метою їх увиразнення; [3 МОВ 4.2]пояснює роль прикметників у мовленні; [3 МОВ 4.1] дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]. розпізнає прикметники в тексті; [3 МОВ 4.1] змінює прикметники за родами і числами у сполученні з іменниками; [3 МОВ 4.1] розпізнає граматичну форму прикметника за родовим закінченням, поставленим питанням, за іменником, з яким він зв’язаний; [3 МОВ 4.1]. змінює прикметники за родами і числами у сполученні з іменниками; [3 МОВ 4.1]. МОВ4 МОВ4.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ответы по башкирскому языку 3 класс давлетшина рабочая тетрадь

гдз по бурятскому языку 5 класс будаин гомбоев будаин

ответы на тест школа кассира детский мир