виступ вчителя на педраду на першу початкових класів
Виступ на засіданні педагогічної ради від 29.10.2019 року вчителя початкових класів Оніщук Наталії Степанівни на тему «Розвиток позитивної навчальної мотивації учасників навчально-виховного процесу як важлива умова покращення якості освіти та розвитку творчого мислення». Інші методичні матеріали на урок Педагогіка скачати. Опис документу: Виступ на засіданні педагогічної ради від 29.10.2019 року вчителя початкових класів Оніщук Наталії Степанівни на тему «Розвиток позитивної навчальної мотивації учасників навчально-виховного процесу як важлива умова покращення якості освіти та розвитку творчого мислення». Перегляд матеріалу. Отримати код. НВК « Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №2» м. Гнівань.
Виступ на педраді вчителя 1 класу.Стимуляція пізнавальної діяльності учнів як засіб самореалізації і саморозвитку. І. Стратегічна мета: розглянути шляхи формування і розвитку соціально. Як правило, рідні і близькі, які схилилися над колискою дитини, уловлюючи її перші рухи і реакцію на навколишній світ, пророкують немовляті велике майбутнє. Фантазія батьків у даній сфері не має меж. Тут, плідно висуваються гіпотези з приводу того хто знахо-диться перед ними.
ID: 51724. Название работы: Виступ на педраді вчителя початкових класів. Категория: Доклад. Предметная область: Педагогика и дидактика. Описание: Зважаючи на те що соціальний розвиток починається в дитинстві можна припустити що початкова школа забезпечує становлення особистості її інтелектуальний фізичний і соціальний розвиток. Сучасний етап розвитку освіти вимагає інноваційних процесів нових ідей та творчих пошуків забезпечення всебічного розвитку людини як особистості й найвищої цінності суспільства розвиток її талантів розумових і фізичних здібностей виховання високих моральних якостей.
Семінар вчителів початкових класів. Тема « Конструктор продуктивного уроку. Урок за порадами Конфуція.» . свідомого та виразного читання. (виступ на засіданні МО вчителів початкових класів). Навчити дітей добре читати – одне із най важливіших завдань школи. В.О. Сухомлинський зазначив, що без високої культури читання немає ні школи, ні справжньої розумової праці, що погане читання – ніби брудне вікно, крізь яке нічого не видно.
Виступ на педраді. Сьогодні з - поміж важливих завдань, що постають перед системою освіти, особливої актуальності набуває проблема розумового виховання у молодшого школяра. Одним із центральних питань розумового виховання є розвиток пізнавальної активності . Пізнавальна активність – це якість діяльності, в якій проявляється перш за все ставлення учня до предмету і процесу діяльності. Приступаючи до роботи в класі, я прагну насамперед добре вивчити учнів, виявити їхній «стартовий» рівень розумових здібностей з тим, щоб залучити до різноманітних видів навчальної діяльності, які відповідали б поставленій меті – розумовому розвитку кожного школяра.
Технології ігрового навчання - це така організація навчального процесу, під час якої навчання здійснюється у процесі включення учня в навчальну гру.( використовують вчителі початкових класів). Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів; учитель і учень є рівноправними суб'єктами навчання. _. започаткувала в гімназії технологію «перевернутий клас». _. успішно опрацював метод кругового тренування на уроках фізкультури в початкових класах. При відповіді на перше питання: «Які якості повинні переважати у сучасного вчителя?» -професійні - 79%. - комунікативні - 19%. - особистісні - 4%.
Виступи на педрадах: - 2004р.: «Обдарована дитина початкових класів, психолого-педагогічна характеристика»; - 2005р.: «Системний підхід у вивченні української мови в початковій школі»; - 2006р.: «Роль педколективу в розвитку творчих здібностей школярів». - 2011р.: «Модель методичної роботи – це фантазія, перспектива чи реальність?» . * виступ на методичному об’єднанні вчителів початкових класів з теми «Використання мультимедійних технологій у підготовці до уроків в початкових класах», презентація з теми «Мистецтво ікебани», 3 клас, урок трудового навчання; * «Розвиток пізнавальної самостійності учнів початкових класів крізь призму проектної діяльності» (лютий, 2012 р.) Виступ на методоб'єднанні. Виступ на методоб'єднанні.
У ході підготовки до педради передбачається: Створення творчої групи з підготовки засідання педради. Оформлення в методичному кабінеті виставки літератури «Модернізація змісту початкової освіти». 5. Виступ учителя початкових класів Токарєвої Н.В. «Формування читацької компетентності молодших школярів». Мета вчителя початкових класів в тому, щоб сформувати молодшого школяра як свідомого читача, що проявив би цікавість до читання, володів міцними навичками читання, способами самостійної роботи з текстом і дитячою книгою (тобто читацькими, мовними, навчальними вміннями). Завдання початкової освіти: · запалити в дитячому серці вогник допитливості
І перший, хто зустрічає дитини в школі - це вчитель початкових класів, перед яким стоїть завдання прищепити дитині норми і правила ставлення до навчальної діяльності і до самого себе, взаємодії з учителями й однолітками. Вчителі нашої початкової школи - це творчий, згуртований колектив, завдання якого зробити життя маленьких дітей радісним і щасливим, створити умови розвитку кожного учня. вчитель початкових класів. спеціаліст. Педагогічне кредо: "Вчитель – помічник у пошуку дитиною шляху до досконалості". Книш Світлана Сергіївна. вчитель початкових класів. 15. Виступ на педраді. Тема «Сучасний вчитель». 16. VII Міська виставка педагогічних технологій у 2015-2016 н. р. ”Диплом ІІІ ступеню.
Педрада « Використання інноваційних методів навчання учителями початкових класів під час навчально – виховного процесу». Навігація. Виступ команди учасниці обласних змагань всеукраїнської гри КВК ЮІР - 2014. Створення фортеці. Створення фортеці частина 2. Фізкультурні хвилинки на уроках в 1 - 4 класах. 11-Б останній дзвоник 2014. Вінницький обласний клінічний госпіталь для ветеранів війни. Японія" (11-А клас, вчитель вищої категорії Куріленко А.Г.) Інформація для батьків. Томашпільський освітній округ.
Ідеал сучасного навчання – особистість із гнучким розумом, зі швидкою реакцією на все нове, з ідеальними комунікативними здібностями. Тому вважаю, що такі форми роботи, як рольові ігри, вільне письмо, словесне малювання, дослідницька діяльність, захист проектів, представлення презентацій сприяють загальному розвитку учнів, здатних комунікативно виправдано користуватися засобами рідної мови. На мою думку, види уроків, які я впроваджую у своїй роботі, допомагають відійти від стандарту, підштовхнути учня.
Ідеал сучасного навчання – особистість із гнучким розумом, зі швидкою реакцією на все нове, з ідеальними комунікативними здібностями. Тому вважаю, що такі форми роботи, як рольові ігри, вільне письмо, словесне малювання, дослідницька діяльність, захист проектів, представлення презентацій сприяють загальному розвитку учнів, здатних комунікативно виправдано користуватися засобами рідної мови. На мою думку, види уроків, які я впроваджую у своїй роботі, допомагають відійти від стандарту, підштовхнути учня.
Вчителька початкових класів Ольга Мірошнікова, яка два роки пілотує новий Стандарт, ділиться досвідом труднощів та успіхів. Досвід учительки, яка два роки пілотує Стандарт. Теми статті: батькам, вчителям, директорам, навчаємось разом, НУШ, початкова освіта, ПрямуємоРазом. 26 Червня 2019. Нова українська школа. 20 571. 0. Ольга Мірошникова – вчителька початкових класів 294-ї школи Києва. Вона почала апробовувати новий Держстандарт ще 2017-го.
Засідання ШМО вчителів початкових класів. Виступ на тему: Особливості адаптації шестирічних першокласників до шкільного життя. Початок шкільного навчання – це час великих надій і великих розчарувань, перших життєвих перемог і перших поразок, саме у першому класі і діти, і батьки складають свій перший іспит, який може визначити всю подальшу долю дитини – адже невдалий шкільний старт часто стає першопричиною всіх майбутніх невдач.
Учитель у класі зустрічається з різними дітьми. Одні діти замкнуті, мовчазні, інші — комунікабельні, розкуті. В одних розвинута потреба в знаннях, вони швидко засвоюють навчальний матеріал, інші байдуже ставляться до навчання. Ступінь активності школярів є реакцією на методи і прийоми роботи вчителя. Правильний підхід до вдосконалення методів і засобів навчання варто будувати на науковій основі, розглядаючи навчання як цілеспрямований організований процес взаємодії, співробітництва вчителя й учнів, покликаний озброювати їх науковим світоглядом, знаннями й уміннями. Однак не завжди інформація, що подається, цікава учням.
Так, у першому класі почався процес становлення навичок парної роботи, склалися правила співробітництву. Це дало можливість в подальшому навчанні застосовувати інтерактивні методи навчання. В другому класі розпочалася робота по співробітництву в малих групах. Це були групи з двох-трьох осіб. Згуртування класного колективу як запорука успішної взаємодії. З досвіду роботи вчителя початкових класів Чалик І.М. Формування творчого мислення учнів шляхом впровадження у навчально-виховний процес ТРВЗ-педагогіки та інноваційних технологій. Виховання учнів на національних традиціях на уроках обслуговуючої праці.
Коментарі
Дописати коментар