психолого-педагогічні спостереження за учнями

Щоденник психолого-педагогічних спостережень за учнями середньої шкільної ланки. Перший день проходження мною педагогічної практики у ЗОШ І-ІІ ст. № 4 м. Глухова пройшов у досить активному руслі. У першу чергу, Біліченко Павло Геннадійович, груповий керівник студентів-практикантів: Мінтус А., Бондаренко О., Олійник Н., познайомив нас із директором школи, Гурець Еллою Анатоліївною, яка, у свою чергу, представила нас педагогічному колективові школи. Розподіл студентів-практикантів по класам відбувся за власним вибором самих студентів та безпосередніми порадами директора школи. На основі позитивної характеристики Елли Анатоліївни я обрала 6 клас.


Щоденник психолого-педагогічних спостережень. Сьогодні пройшла перший день мого перебування в школі. Він позначений насиченістю та динамічністю. Зранку між мною та заступником директора з навчально-виховної роботи відбулася бесіда щодо умов та особливостей проходження мною педагогічної практики в Полтавській гімназії № 6. Ми обговорили питання відвідування занять, проведення уроків та виховних годин. Мене закріпили за 10 М. Вивчення психолого-педагогічних характеристик учнів я акцентувала в цей день на спілкуванні з ними, а також проведенні деяких тестів. Під час перерв я намагалась якомога більше поговорити з учнями, послухати їхні розмови між собою та з учителями.


щодо ведення педагогічних спостережень за учнями. Укладачі: Ліпіщук Л. В. Легенька Ю.В. Рівне - 2015. 1. Психолого-педагогічна характеристика учня. Завдання даної карти-схеми - допомогти найбільш точно і наочно уявити собі індивідуальні особливості учня, щоб в кінцевому підсумку виявити у кожної дитини ті позитивні моменти, з опорою на які повинен будуватися виховний процес. Карта-схема включає три розділи: I. Загальні відомості про учня (анкетні дані, відомості про стан здоров'я, успішності). II. Прояви особистісних якостей в поведінці учня (спрямованість інтересів, ставлення до праці, д.


Психолого-педагогічні спостереження на уроках, що відвідувались (перевіряє методист з педагогіки). 5. Аналіз виховного заходу (перевіряє методист з педагогіки). Просимо Вас на підставі особистих спостережень та особистої справи учня відповісти на запропоновані питання: 1. Склад сім'ї (перерахувати)_. 2. Характер поведінки підлітків в школі, вдома_. _3. Найбільш типові вияви недисциплінованості_.


Педагогічне спостереження. Під спостереженням розуміють цілеспрямоване і планомірне сприймання дійсності з наступною систематизацією фактів і здійсненням висновків. Наукове спостереження в педагогіці являє собою цілеспрямоване й організоване сприймання предметів, явищ і процесів виховання, навчання і розвитку людини в процесі її загальноосвітньої, трудової і професійної підготовки. Особливістю спостереження є те, що воно може бути і самостійним способом вирішення дослідницького завдання, і складовою частиною інших методів. Наприклад, педагогічний експеримент важко уявити без спостереження за його перебігом. Іноді спостереження та експеримент ототожнюють. Насправді цього не може бути.


Класний керівник, Маліновська Т. Я., зустріла мене привітливо, дозволила поспостерігати за класом, хоча й не представила учням. А також показала, де я можу ознайомитися із планом виховної роботи школи та розкладом уроків. План виховної роботи школи має сім напрямів роботи:. Інші методичні матеріали на урок Різне скачати.


Вивчення особистості учня. Вид спостереження: опитування за допомогою тесту Айзенка, особиста бесіда, бесіда з одногрупниками, куратором, батьками. Мета спостереження: дослідження особистих якостей студента, його темпераменту, поведінки учня. Кулініч Владислав Михайлович, 31.10.1997 року народження, проживає у м. Луганськ. Тест-опитувальник Айзенка показав наступні результати: Темперамент: поєднуються два типи флегматик і сангвінік: малорухомий, нетовариський, в групі тримається трохи відокремлено. Психолого-педагогічна характеристика колективу. В групі навчається 25 студентів. В групі 15 хлопчиків і 10 дівчат. Переважна більшість має середній рівень знань.


Энергетика. Щоденник Психолого-Педагогічних Спостережень: особистісні вияви. Предыдущая 1 2 3 4 567 8 Следующая. План спостереження тривожності учнів на уроці та в позаурочний час. Ім’я, прізвище учня _ дата _. Теоретичні аспекти тривожності. Програма спостереження тривожності на уроці та в позаурочний час.


Энергетика. Щоденник Психолого-Педагогічних Спостережень: особистісні вияви. Предыдущая 1 2 3 4 567 8 Следующая. План спостереження тривожності учнів на уроці та в позаурочний час. Ім’я, прізвище учня _ дата _. Теоретичні аспекти тривожності. Програма спостереження тривожності на уроці та в позаурочний час.


Психолого- педагогічна характеристика учня Тут розміщені психологічна та педагогічна характеристики учня, складені класним керівником і психологом школи за результатами діагностичних досліджень. Інформація, що допомагає проаналізувати поведінку школяра, його характер, здібності, задатки. Навчальна діяльність. Спостереження за навчальною діяльністю Тут розміщені результати спостережень, облік успішності і відвідувань уроків; а також опис основних форм і напрямів його навчальної і творчої активності. Матеріали, зібрані в даному розділі, дають широке уявлення про динаміку навчальної активності уч.


Програми спостереження, за якими проводять психолого-педагогічний аналіз уроку відповідно до структури навчальної діяльності, можна розробляти за одним із її компонентів і реалізувати на одному уроці. Можна охоплювати кілька уроків за розділом програми. 2. Індивідуальні прийоми роботи. ▫ педагогічне мовлення вчителя; контакт із учнями; ▫ психолого-педагогічна доцільність зауважень і частота їх повторень. Поради. Під час спостереження зафіксувати зміст і форму звертань учителя до учнів. При цьому класифікувати звертання з навчальним, навчально-виховним, особистим, виховним мотивом, встановити особливості зауважень — ділові, емоційні, спрямовані на роботу, активізуючи чи гальмуючі, пошук зв'язків.


Щоденник педагогічних спостережень. 11.01.12. Збори студентського колективу студентів – практикантів у школі,знайомство зі школою,зустріч з методистами та закрiплення за класами Познайомилась з педагогічним колективом, пройшла інструктаж по техніці безпеки в школі, по нормам поведінки. Закріпилася за 6 - Б класом. У класі 28 учнів. В класы багато спортсменів,тому сформулювався міцний і дружній колектив. Познайомилась з розкладом занять 6 - Б класу. У школі п’ятидневка. Класний керівник – Ближанська М.М. 12.01.12. Знайомство з адмiнiстрацiею та колективом вчителiв фiзичної культури, матерiально.


Психолого-педагогічна та методична література, опрацьована студентом під час педпрактики (окремі книги і брошури, статті в журналах і газетах). Змістовий модуль 2. Виховна робота у початковій школі. Клас, до якого був прикріплений. Профорієнтація і профконсультація учнів. Спостереження над тим, як учні виконують правила поведінки. Робота з впровадження «Правил для учнів». Участь в іншій позакласній і позашкільній роботі (керівництво позакласним читанням, художня самодіяльність тощо).


психолого-педагогічної. характеристики на учня: 1. Обрати учня для дослідження. Таблиця 1 презентує орієнтовну схему спостереження за учнем за такими параметрами: ставлення до себе, взаємодія з оточуючими, становище (статус) в класі (групі), ставлення до ровесників, ставлення до старших (зокрема, вчителів), особливості навчальної діяльності. Таблиця 1. Орієнтовна схема спостереження за учнем. Інструкція до заповнення таблиці: Схема містить полярні характеристики кожної із зазначених частин психологічного портрету учня. На основі ваших спостережень оцініть за п’ятибальною шкалою ступінь вираження в учня кожної характеристики.


Розділ І. Навчальна психолого-педагогічна практика студентів 2 курсу в закладах середньої освіти. Зміст психологічного завдання навчальної практики студентів 2 курсу. Спостереження шляхів організації уваги та сприймання учбової інформації учнями на уроці (аналіз 3 уроків) Спостереження шляхів активізації пам’яті та розумової діяльності школярів (аналіз 3 уроків) Спостереження виховного впливу особистості вчителя в процесі навчальної діяльності (аналіз 2 уроків) Ознайомлення з методом аналізу продуктів діяльності. Визначення ригідності словникового запасу учнів. Розглянемо детальніше завдання, які необхідно виконати студентам протягом другого тижня навчальної психолого-педагогічної практики.


Орієнтовна схема психолого-педагогічної характеристики вичення учня. Методи вивчення учнів і учнівських колективів відрізняються залежно від: • характеру участі школярів при їх застосуванні — на пасивні (спостереження, кількісний і якісний аналізи продуктів діяльності) та активні (анкетування, тестування, соціометричні вимірювання, проективні) . Спостереження — це метод тривалого, планомірного опису особливостей фізичного, психічного і соціального розвитку, які виявляються в діяльності та поведінці учнів під час навчально-виховного процесу і дають змогу систематизувати отримані показники і зробити певні висновки.


Спостереження - метод отримання інформації про об'єкт із залученням органів чуття дослідника. Спостереження - потужний дослідницький метод, який може дати матеріал для показників не тільки поведінкового, а й мотиваційно-потребностного і рефлексивного критерію. Процедура підготовки до діагностичного спостереженню наступна: • формулюється мета спостереження; • вибираються і обгрунтовуються об'єкти спостереження; • визначається вид, умови та тривалість спостереження (вибіркове, суцільне; приховане, відкрите; включене; систематичне; одномоментне; зрізовий; структуроване; хронометрованого.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ответы по башкирскому языку 3 класс давлетшина рабочая тетрадь

ох уж эта суперсемейка ч 5 с переводом

ответы на тест школа кассира детский мир