етика і естетика види самостійних робіт
Види самостійної роботи студентів. Самостійну роботу студентів можна класифікувати за різними критеріями: 1. З урахуванням на місце і час проведення, характер керівництва і спосіб здійснення контролю за її якістю з боку викладача можна виокремити: а) самостійну роботу студентів на аудиторних заняттях; б) позааудиторну самостійну роботу (3-4 години на день, у т.ч. й у вихідні); в) самостійну роботу під контролем викладача - індивідуальні заняття з викладачем, особливості яких уже було висвітлено вище. 2. За рівнем обов'язковості виокремлюють
Етика і естетика не замінюють живої людини в її індивідуальних. моральних зусиллях і не знімають з особистості відповідальності за. рішення, які приймаються. Принципи класифікації видів мистецтва. Фактори, які впливають на художній розвиток суспільства. 9. Етика як самостійна дисципліна виділилась у кінці XVIII ст. Це обумовлено й складністю її предмета, і складністю моралі як соціального явища. У реальному житті мораль не існує автономно, ізольовано, вона пронизує усі види діяльності й стосунків людини. Мораль як елемент суспільного буття й свідомості, а також моральне виховання як соціальна потреба й завдання, є об'єктом дослідження не лише етики, а й інших наук.
Завдання на самостійну роботу навчальної дисципліни «Етика та естетика». рівень. вищої. Усі види самостійної роботи повинні бути здані у встановлений графіком термін. Викладач фіксує факт здачі кожної роботи та виставляє оцінку в журнал. Поради із планування й організації часу, необхідного для виконання самостійної роботи. Раціональне планування і організація самостійної роботи студентів є найважливішою умовою її ефективності. Планування самостійної роботи направлено на формування логічно вибудуваної, прозорої, зрозумілої, доступної і ефективної системи організації самостійної роботи та її оцінки.
Варіанти самостійних робіт. Варіант №1. 1. Що є предметом етики. 1. Поняття і види професійної етики. Питання адміністративної етики у законі України “Про державну службу”( ст. 3,5,10,14,16,17, 33, 36, 37), “Про звернення громадян” (Ст. 6,7,9,10), “Про боротьбу з корупцією” (Ст.1,2,3,7 – 15). 2. Геоцентризм середньовічної етики.
Етика та естетика. Навчально-методичний посібник у схемах і таблицях. Львів 2018. Навчально-методичний посібник підготовлений авторським колек-тивом кафедри філософії та політології Львівського державного універ-ситету внутрішніх справ із урахуванням чинних вимог до такого роду робіт, відповідно до програми навчальної дисципліни «Етика та естети-ка». з точки зору історичного розви-тку етики і сучасних досягнень етичної теорії. Товариськість, дружба і любов є і справжньою мірою гуманності, людяності, і типами спілкування, і видами міжо-собистісних стосунків, і.
Самостійна робота для студентів Етика та естетика. Тематичний план лекцій. Змістовий модуль 1. «Етика». Проблема класифікації видів мистецтва в історії естетики, їх розподіл. Види мистецтва: декоративно-прикладне мистецтво, архітектура, живопис і графіка, скульптура, музика, художня література, театр, естрада і цирк, хореографія, кіно, телебачення. Специфіка естетичної свідомості. Естетична діяльність як передумова виникнення естетичної свідомості.
Передбачена в курсі етики і естетики самостійна робота. студентів спрямована на опрацьовування етичних і. естетичних текстів, набуття навичок аналізу та осмислення. моральних і художніх концепцій, на виконання. індивідуальних завдань творчо-пошукового характеру. В результаті вивчення курсу етики і естетики студенти. 5 Естетика як наука 6 Основні естетичні категорії 7 Мистецтво: сутність і структура 8 Види мистецтва. Кількість годин 2 2 2 2 2 2 2 4. 7. САМОСТІЙНА РОБОТА. № Назва теми з/п. 1 Етика Аристотеля 2 Етика Канта 3 Сучасні етичні вчення 4 Етична думка в Україні 5 Антична естетика 6 Естетика XVIII-ХІХ ст. 7 Сучасні естетичні теорії 8 Естетична думка в Україні.
Ґрунтовне опанування змістом курсів „Етика” та „Естетика” обумовлює необхідність виконання учнями творчих завдань, відповідей на контрольні запитання для перевірки рівня навчальних досягнень учнів, проведення диспутів, олімпіад тощо. В процесі викладання курсів вчитель повинен дотримуватися, для виконання навчальної програми, таких пунктів: - ознайомити з предметом і структурою етики, естетики як науки . - обов’язково розкрити розвиток етичних та естетичних знань в Україні; - показати особливості розвитку етичних, естетичних знань на прикладі конкретного культурного регіону (за місцем проживання). При умові цілісного викладання курсу учні повинні знати: - основні терміни, поняття і категорії етики, естетики
• розрізняти види етики: індивідуальну, соціальну та глобальну, а також прикладну і професійну; • застосовувати принципи сучасної етики (екологічної етики, біоетики, дискурсивної етики) у практичній діяльності; • розрізняти мікронорми, макронорми і меганорми і встановлювати їх пріоритетність . У даній роботі предмет етики розглядається в контексті взаємодії різних рівнів існування людини - в якості самостійної особистості, в якості члена соціальної групи (колектив, підприємство), локального співтовариства (держава), а також в якості суб'єкта більш широких глобальних взаємодій (міжнародне співтовариство).
Комплекс навчально-методичного забезпечення навчальної дисципліни. Етика та естетика. Для спеціальності. 012 – Дошкільна освіта. Якість самостійного опрацювання матеріалу перевіряється під час виконання студентами творчих самостійних робіт та індивідуальних науково-дослідних завдань. 7. Маріупольський державний університет.
НМКД «Етика та естетика». ТЕЗИ ЛЕКЦІЇ. I. Розділ «Етика». Згідно з Є. Фроммом, етика і мораль орієнтуються на людину, вважають її найвищою цінністю і метою – це гуманістична етика (етика Відродження; демократичного та громадського суспільствам Нового часу). для приміток. Він розділяв чесноту на два види: · етичну – вольову (щедрість, мужність). · діаноетичну – інтелектуальну (мудрість, розсудливість).
Етика і естетика є складовими частинами філософії, де виконують свою специфічну світоглядну роль; є елементами циклу соціально-економічних дисциплін, які викладаються в університеті і базуються на курсах «Культурологія», «Філософія», «Історія України». НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ДИСЦИПЛІНИ Навчальний план дисципліни. Передбачені різноманітні форми та види самостійної роботи: відповіді на запитання, презентовані у вигляді доповідей, тез; складання ситуаційних задач та розробка рольових ігор; навчально-творча продукція (відеофільми, фотоальбоми з теоретичними коментарями тощо); таблиці, схеми, дайджести, кросворди, термінологічні словники, рецензії; мистецька творчість, реферати.
Завданнями курсу етики та естетики є: · надання теоретичних знань з історії естетичної та етичної думки; · засвоєння основних категорій етики і естетики; · визначення місця етики й естетики в системі гуманітарних знань; · з'ясування ролі мистецтва та його специфіки в сучасному суспільстві; · отримання особливих навичок для орієнтування у складних життєвих ситуаціях за допомогою моральних норм і принципів. Курс складається з лекційних занять, занять для самостійної роботи студентів, виконання індивідуальних завдань з дисципліни, написання рефератів. Лекційні заняття призначені для теоретич.
Работа по теме: Етика і естетика.Навч.курс. Глава: VII. Самостійна робота студентів Методичні поради та пояснення.. ВУЗ: ВГПУ. Завершена теоретична або практична робота в межах навчальної програми "Етика і естетика", яка виконується на основі знань, умінь і навичок, одержаних у процесі лекційних та семінарських занять, охоплює декілька тем або зміст навчального курсу в цілому. Структура індз (орієнтовна): вступ - зазначається тема, мета і завдання роботи та її основна ідея. (ідеї); основний зміст - виклад базових теоретичних положень, зако
понятійно-категоріальний апарат етики та естетики. самоспостережень, Вміти чітко оперувати і володіти понятійно- використовуючи етико –. категоріальним апаратом; орієнтуватися в основних естетичну. теорію . Основні види блага в системі категорій моралі етики: вище благо, загальне благо, групове благо, особисте благо. Критерії істинності всіх. Оцінюється робота студента, який не в змозі викласти зміст більшості питань теми та курсу, володіє навчальним матеріалом на рівні розпізнавання явищ, допускає істотні помилки, відповідає на запитання, що потребують однослівної відповіді.
Самостійна робота призначена для ознайомлення з визначеними розділами курсу і підготовки до виконання індивідуальних завдань за курсом. У процесі вивчення дисципліни студенти пишуть реферати на запропоновані викладачем теми. Вивчення дисципліни на денному відділенні здійснюється за єдиною тематичною програмою відповідно до навчального плану з використанням індивідуального консультування й самостійної роботи студентів. естетика і психологія – естетика і етика. ^ ТЕМА 2. ОСНОВНІ ІСТОРИЧНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ ЕСТЕТИКИ Давньогрецька естетика. Становлення перших естетичних уявлень варто співвіднести з тим значенням, якого давньогрецька філософія надавала людським почуттям взагалі.
Коментарі
Дописати коментар