урок з англійської мови на тему україна з використанням ікт

Инфоурок › Иностранные языки ›Конспекты›Конспект уроку з англійської мови "Welcome to Ukraine!" Конспект уроку з англійської мови "Welcome to Ukraine!" Скачать материал. библиотека материалов. Цілі уроку. Практична: Навчати діалогічного та монологічного мовлення за темою; практикувати в усному та писемному мовленні; навчати учнів активно використовувати лексику по темі «Україна»; розширити знання учнів з теми. Освітня: вдосконалювати комунікативні навички учнів, виявити рівень навчальних досягнень учнів з теми; активізувати вживання лексики по темі; формувати навики говоріння, письма, читання і аудіювання.


Використання інтерактивних технологій на уроках української мови в 1 класі. 2020-03-24 19:33. Зареєструйтесь, щоб мати можливість переглядати усі сторінки та файли, публікувати власні матеріали.  Урок з англійської мови з використанням ІКТ у 4 класі на тему "Орієнтація у місті". Опубліковано: Оксана Русланівна Ср, 2012-11-28 20:30. Розробки уроків. Конспект відкритого уроку з англійської мови у 4 класі з використанням ІКТ на тему "Місто. Орієнтація у місті". Автор: Лисак Оксана Русланівна, вчитель англійської мови, Долинська ЗШ І-ІІ ступенів. konspekt.doc - 32 KB. na_pechat.doc - 575 KB.


У матеріалі на заявлену тему з досвіду роботи авторка описує використання ІКТ для пошуку й отримання додаткової інформації; розширення та поглиблення знань з використанням Інтернету, задоволення особистісно зорієнтованих запитів учнів; формування й закріплення навичок, прийомів, способів, умінь їх застосування; комплексного застосування ІКТ з іншими видами дидактичних засобів.


АНГЛІЙСЬКА МОВА ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ 5 клас. Тема: ми українці. Unit 10. We are ukrainians. Урок 108 (4—5). Підтема: Наша країна — Україна. Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми. Розширювати словниковий запас учнів. Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення.


Це підсумковий інтегрований урок англійської мови та українознавства за типом розвитку мовленнєвих навичок учнів та узагальнення матеріалу з даної теми. Він включає в себе активізацію вживання граматичних структур Present Simple шляхом виконання різноманітних вправ та організацію усного мовлення учнів з використанням активної лексики з теми. Даний матеріал – це авторська методична розробка уроку з теми «Ukraine is our Motherland» (за підручником А.М. Несвіт 5 клас). Це підсумковий інтегрований урок англійської мови та українознавства за типом розвитку мовленнєвих навичок учнів та узагальнення матеріалу з даної теми.


На уроках англійської мови використовуємо ІКТ для: пошуку та отримання додаткової інформації; розширення та поглиблення знань з використанням системи Інтернет, більш повного задоволення особистісно орієнтованих запитів учнів; - формування та закріплення навичок, прийомів, способів, умінь їх застосування; - комплексного застосування КТ з іншими видами дидактичних засобів. Слайд 6. Напрямки використання ІКТ на уроках англійської мови: використання Інтернету, компакт-дисків для виконання практичої роботи, проекту, написання реферату, виконання будь-якого творчого завдання; 2) використання на уроц.


Подано методичні рекомендації щодо використання ІКТ на уроках англійської мови та позаурочний час. Методична розробка може бути корисною для вчителів англійської мови, студентів з метою активізації пізнавального інтересу до уроків іноземної мови, для учнів, які вивчають англійську мову. Зміст. І. Тема досвіду: «Проектування уроку англійської мови з використанням інформаційно- комунікаційних технологій». Базова модель досвіду.


Відкритий урок з англійської мови з використанням мультимедійного супроводу. Автор: Позднякова Валентина Володимирівна. Спрямування: 16 років, 11 клас, англійська мова. Мета уроку: розвити пам’ять, розвити умiння вести бесiду на задану тему, розвити мовну здогадку й мовленнєву реакцiю учнiв, розвити пiзнавальнi iнтереси та ерудицiю учнiв; повторити i активiзувати лексичнi одиницi теми, розширити лексичний запас учнiв, cформувати навички вимови, вдосконалити навички читання, усного мовлення, письма, аудiювання; виховувати почуття патрiотизму та нацiональноï гордостi, виховувати зацiкавленicть учнiв у розширеннi cвоїх знань, толерантне ставлення до iнших.


Подано методичні рекомендації щодо використання ІКТ на уроках англійської мови та позаурочний час. Методична розробка може бути корисною для вчителів англійської мови, студентів з метою активізації пізнавального інтересу до уроків іноземної мови, для учнів, які вивчають англійську мову. Зміст. І. Тема досвіду: «Проектування уроку англійської мови з використанням інформаційно- комунікаційних технологій». Базова модель досвіду.


Запропонований бінарний урок з української та англійської мови з використанням ІКТ сприяє закріпленню знань дітей про пори року, місяці, зимові розваги, назви квітів, фруктів та овочів тощо; удосконаленню мовленнєвих та мовних умінь, аналізу орфографічних та орфоепічних явищ у словах. Володіє величезним виховним потенціалом. Цей нетрадиційний вид уроку сприяє реалізації міжпредметних зв'язків та інтеграції знань із кількох предметів, підвищує мотивацію щодо вивчення мов, оскільки створює умови для практичного застосування набутих знань. Щоб переглянути чи завантажити матеріали, перейдіть .


Використання інформаційно- комунікативних технологій на уроках англійської мови. Ольга Сарахан, вчитель англійської мови загальноосвітньої школи I-III ступенів с. Чемерпіль Гайворонського району Кіровоградської області. Застосування ІКТ на уроках англійської мови передбачає використання певних наукових, педагогічних прийомів, методів та засобів, які надають вчителеві змогу організувати цілеспрямовану і творчу роботу учнів, допомагають зробити навчання цікавим, змістовним, результативним.


· виховувати інтерес до вивчення англійської мови, зацікавленість і повагу до українських звичаїв і традицій, бажання зберегти їх і передати наступним поколінням; · виховувати культуру читання та культуру поведінки при спілкуванні. Обладнання уроку: 1. малюнки для введення в тему; 2. тексти загадок; 3. мультимедійна презентація до уроку . 6. кросворд; 7. мікрофон. Тип уроку: урок з використанням ІКТ. (754.3 Kb) ] 17.01.2016, 16:57 -. 1.


Введення в тему. На уроці використовується презентація " TheFashionhouse ". Дітям пропонується скласти риму до вимовлене слову : beans - jeansbetter - sweaterbird - shirt cocks - socksmouse - blousechoose - shoesloves - glovesmap - caprat - hatless - dress. Well done. Уроки з використанням ІКТ є одним з найбільш важливих результатів інноваційної роботи в школі. Практично на будь-якому шкільному предметі можна застосувати комп'ютерні технології. Аналізуючи досвід використання ІКТ на уроках, можна з упевненістю сказати, що використання інформаційно- комунікативних технологій дозволяє : * забезпечити позитивну мотивацію навчання; * проводити уроки на високому естетичному та емоційному рівні (музика, анімація)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ответы по башкирскому языку 3 класс давлетшина рабочая тетрадь

гдз по бурятскому языку 5 класс будаин гомбоев будаин

ответы на тест школа кассира детский мир